Udfyldelse af kontrakt



Felter med stjerne er påkrævet



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skal udfyldes
 

Hvis du har spørgsmål til udfyldelse

af formularen, kan du kontakte os på

telefon nummer: +45 2886 6700

Se min præsentationsside

Ofte stillede spørgsmål ved bestilling


1. Ankomsttid: "Hvornår vil i komme til feststedet?"

    Vi vil komme til feststedet ca. 1,5-2 timer før aftalt spillestart.


2. Tilgangsforhold: "Der er trapper til lokationen, betyder det noget?"

    Er der besværlige tilgangsforhold som f.eks. trapper til lokationen, skal

    kunde stille min. én ædruelig person til rådig, for hjælp til at flytte udstyr.
    Denne skal være tilgængelig ved ankomst og nedpakning.

    Ved udeblivelse påregnes der yderligere kr. 500,-


3. Pladsforhold: "Hvor meget plads skal i bruge?"

    Til vores standard opsætninger skal vi bruge 6 x 2,5 x 2,5 meter (bredde

    x dybde x højde).

    Hvis det ikke kan lade sig gøre, kan vi tilbyde andre løsninger. Vores

    udstyr er fleksibel. I så fald, venligst infomere os om det ved bestilling.


4. Musik: "Kan vi ønske musiknumre?"

    Vores DJs tager med glæde imod musikønsker på aftenen. Det er dog

    altid med forbehold for et nej, eller at ønsket spilles senere på aftenen.

    Det er vores professionelle vurdering, om sangene passer ind i

    helheden på aftenen.

    Vi modtager gerne en musikliste inden festen, som vores DJs kan

    bruge som inspiration.


5. Ekstra tid: "Kan der bestilles ekstra timer på aftenen?"

    Der kan bestilles ekstra timer til kr. 499,- pr. påbegyndt time.


6. Forplejning: "Skal vi sørge for mad og drikke til jer?"

    I kontrakten vil der stå, at der skal stilles mad og drikkevarer

    tilrådig for 3 personer. Der er ikke krav til typen af mad, men blot så

    vores DJs ikke arbejder på tom mave.


7. Røgmaskine: "Er der specielle forhold til brug af røgmaskine?"

    Du skal oplyse os inden feststart, hvis der ikke må benyttes røgmaskine

    til arrangementet. Vær opmærksom på røgalarm på fesstedet.


8. Strømforhold: "Hvad skal I bruge af strøm?"

     Vi skal have adgang til min. 1 stk. 16amp CEE kraftsstik (380-400 volt)
     indenfor 15 m. Stikket skal være ubelastet og forsynet med jord.
     Har du spørgsmål til dette kan du kontakte Troels på tlf: +45 2970 4574

  



Oplysninger om persondataloven

 

- Personoplysninger der sendes via kontaktformularen til venstre har

   udelukkende til formål for oprettelse af kontrakt mellem kunde og Ung Disko

 

- Personoplysningerne vil blive gemt i vores system i max 3 år.


- Det gemte data vil kun være tingængelig for tilknyttede personer hos Ung Disko.

 

- Personoplysningerne vil ikke blive videregivet til 3. part.

 

- Skulle der forekomme et sikkerhedsbrist vil der efter lovgivningen skabes

   kontakt til de(n) pågældende samt datatilsynet indenfor 72 timer.

 

- Spørgsmål kan stilles til den dataansvarlige på: info@ungdisko.dk



Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har yderligere spørgsmål.



Sådan foregår det


1. Du ønsker at bestille os, og er derfor blevet henvist til denne side.


2. Udfyld formularen til venstre. Felter med stjerne er påkrævet. Formularen kan ikke sendes og vil melde fejl, hvis felterne ikke er udfyldt.


3. Når formularen er udfyldt, trykker du på knappen "Send". Under knappen vil der komme en tekst, hvis beskeden er sendt med succes.


4. Det er vigtigt, at du udfylder så meget information som muligt.


5. Du modtager herefter en kontrakt i en PDF-fil indenfor 72 timer pr, mail.



ÅBNINGSTIDER:


Mandag til torsdag: 09.00 - 21.00

Fredag til søndag: 10.00 - 18.00


24 timers vagttelefon: +45 2970 4574

FØLG OS:

KONTAKT OS:


Hjemby: Aarhus

Telefon: +45 2886 6700

Email: info@ungdisko.dk

Opret kontrakt